|
Individuální plánování s osobami bez domova v rámci služeb Nízkoprahového denního centra
Horynová, Radmila ; Pouchlá, Irena (vedoucí práce) ; Pípal, Miloslav (oponent)
Tato práce pojednává o sociální práci, individuálním plánování s klientem a kvalitě služeb ve vybraném zařízení poskytující nízkoprahové denní služby pro osoby bez domova v Děčíně. Zaměřila jsem se především na Standard číslo pět - Individuální plánování průběhu služby. Práce vymezuje teoretická východiska sociálních služeb a hovoří o charakteru bezdomovectví, možnostech pomoci a službách zabývajících se tímto jevem. Věnuje se standardům kvality sociálních služeb obecně, pojmu kvalita a základnímu členění standardů. Charakterizuje Nízkoprahové denní centrum v Děčíně a přehled poskytovaných služeb. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou, která na sebe navzájem navazuje a je propojena. Popisuje standardy kvality, uvádí jejich základní přehled a konkrétně se věnuje standardu číslo pět individuálnímu plánování sociální služby s osobami bez domova a metodickému postupu plánování s klientem. Individuální plánování je také jedním z důležitých standardů, které je nutno naplnit, aby byla služba poskytována efektivně a kvalitně. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Individuální plánování s osobami bez domova v rámci služeb Nízkoprahového denního centra
Horynová, Radmila ; Pouchlá, Irena (vedoucí práce) ; Pípal, Miloslav (oponent)
Tato práce pojednává o sociální práci, individuálním plánování s klientem a kvalitě služeb ve vybraném zařízení poskytující nízkoprahové denní služby pro osoby bez domova v Děčíně. Zaměřila jsem se především na Standard číslo pět - Individuální plánování průběhu služby. Práce vymezuje teoretická východiska sociálních služeb a hovoří o charakteru bezdomovectví, možnostech pomoci a službách zabývajících se tímto jevem. Věnuje se standardům kvality sociálních služeb obecně, pojmu kvalita a základnímu členění standardů. Charakterizuje Nízkoprahové denní centrum v Děčíně a přehled poskytovaných služeb. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou, která na sebe navzájem navazuje a je propojena. Popisuje standardy kvality, uvádí jejich základní přehled a konkrétně se věnuje standardu číslo pět individuálnímu plánování sociální služby s osobami bez domova a metodickému postupu plánování s klientem. Individuální plánování je také jedním z důležitých standardů, které je nutno naplnit, aby byla služba poskytována efektivně a kvalitně. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|