Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrace Pogamutu s Defconem
Píbil, Radek ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Bošanský, Branislav (oponent)
Název práce: Integrace Pogamutu s Defconem Autor: Bc. Radek Píbil Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jakub Gemrot Abstrakt: V této práci se zabýváme napojením platformy pro vývoj umělé inte- ligence Pogamut k PC hře Defcon. Defcon je strategie v reálném čase pro více hráčů, ve které hráč hraje za jednu ze světových velmocí a velí její námořní, letecké a jaderné síle. Naším důvodem pro napojení Pogamutu na Defcon je zvyšující se důraz na herní UI mezi akademickými tématy, jdoucí ruku v ruce s neustále větším počtem počítačových her dovolujících implementovat programátorům vlastní UI. Platforma Pogamut pro vývoj UI nedávno rozšířila podporované světy o Starcraft a Defcon. Tyto dva světy ji velmi obohatili, protože na rozdíl od původních světů nejde o hry z pohledu první osoby, ale o strategie v reálném čase. V této práci máme pět hlavních témat. Za prvé popíšeme napojení Pogamutu na Defcon. Za druhé se budeme zabývat algoritmy užitečnými pro vývoj agentů pro Defcon. Za třetí ukážeme implementaci agenta v jazyce Java a za čtvrté implementaci agenta za použití MAS architektury Jason. Práci zakončíme vyhodnocením úspěšnosti těchto agentů. Klíčová slova:...
Gesta a mimika virtualních postav v 3D světě
Píbil, Radek ; Horáček, Jan (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat a zdůvodnit návrh a implementaci rozšíření Pogamutu, které dovoluje jeho uživateli vytvářet virtuální bytosti (agenty), které jsou schopny ovládat animace svého avatara (jeho tělo) s většími možnostmi, než nabízí neupravený Unreal Tournament 2004 (UT2004) a Pogamut. Pogamut je platforma pro výzkum a vývoj agentů a UT2004 je virtuální prostředí používané k jejich simulaci. Gesta a mimika, animace obecně, jsou klíčové prvky pro uvěřitelnost agentů ve virtuálním prostředí. Animace jsou tedy jeden ze směrů evoluce Pogamutu. Práce rozebírá způsob komunikace mezi Pogamutem a UT2004 v rámci tohoto rozšíření, nakládání s animacemi, a srovnání mezi možnostmi realizace jednotlivých jeho částí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.