Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v českém, francouzském a anglickém jazyce na webových stránkách OLAF
PÁNKOVÁ, Lucie
Tématem bakalářské práce je Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v českém, francouzském a anglickém jazyce na webových stránkách OLAF. Teoretická část této práce nejdříve popisuje institucionální systém Evropské unie, do něhož agenturu OLAF zařazuje. Následně představuje vývoj mezinárodní justiční spolupráce, a v souvislosti s tím vznik a fungování agentury OLAF zaměřující se na ochranu finančních zájmů Evropské unie. Poslední kapitoly teoretické části jsou zaměřeny na problematiku mnohojazyčnosti Evropské unie. Praktická část se zabývá nejdříve analýzou struktury internetových stránek agentury OLAF a následně srovnáním dostupnosti dokumentů v anglickém, českém a francouzském jazyce. Tato analýza je nakonec vyhodnocena v závěru práce. V úplném závěru praktické části byl vypracován tříjazyčný glosář pojmů souvisejících s problematikou ochrany finančních zájmů EU.
Manažerské kompetence v projektovém řízení
Pánková, Lucie ; Fejfar, Jiří (vedoucí práce) ; Vítězslav, Vítězslav (oponent)
V projektovém řízení je činnost projektových manažerů velice podstatným prvkem v rámci celého projektu. Dle zaměření oblasti společnosti mohou být kladeny na projektové manažery odlišné požadavky zejména na disponování určitými kompetencemi. První část diplomové práce je zaměřena na významné milníky vzniku projektového řízení až ke konceptu významu projektového manažera. Z odborné literatury je kladen důraz na problematiku, jenž se zabývá základním definováním kompetence a jejího soudobého vnímání. Kompetence jsou teoreticky charakterizované a obsažené i v kompetenčním modelu, jemuž je věnována praktická část práce. V této druhé části je aplikována metodika dotazníkového šetření, kdy je poté dotazník vyhodnocen prostřednictvím softwaru STATISTICA12. Dle výstupů kvantitativní metody výzkumu, jsou dále uskutečněna interview s osobami z oblasti projektového řízení, které výsledky šetření doplňují a rozšiřují. V závěru práce je navržen vlastní kompetenční model, který je založen na analýze teoretických východisek a výsledků použitých metod, a který je rovněž inspirován IPMA Competence Baseline 3.
Marketingová strategie vybrané firmy
Pánková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Náš grunt, s.r.o., provozovatele konceptu farmářských potravin Náš grunt. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a navrhnout její možná zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingový proces, strategický marketing, marketingový mix a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá situační analýzou a marketingovou strategií společností Náš grunt, s.r.o., dále obsahuje návrhy na zlepšení produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie.

Viz též: podobná jména autorů
7 Pánková, Lucie
2 Pánková, Luisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.