Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The perception of corporate identity and corporate image of a selected company
Orosz, Noémi ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Duchečková, Dana (oponent)
Táto bakalářská práce se zaobírá analýzou firemní identity a firemního image společnosti Renault Česká Republika, a.s. Cílem práce je vytvořit obraz o ovyvňujících proměnných firemní identity a image v společnosti, zjistit, jak je firemní identita a firemní image vnímána zaměstnanci a navrhnout případné opatření pro zesilnění firemní identity a taky zlepšení image společnosti z pohledu zaměstnanců. První, teoretická část přiblíží firemní identitu, její jednotlivé komponenty a firemní image, a sesumarizuje jejich přínos se zaměřením na zaměstnance. Druhá, praktická část aplikuje s pomocí analýzy dokumentů v teoretické části uvedené poznatky a s pomocí dotazníkového šetření uvádí zjištění, podle kterých budou navrhnuté případní postupy na zlepšení identity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.