Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication of UPC
Rimská, Lýdia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Onofrej, Peter (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat podstatu marketingové komunikace, její nástroje a na základě získaných teoretických znalostí analyzovat jejich používání v praxi ve vybraném podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých základních pojmů a rozdělením nástrojů jak marketingového, tak komunikačního mixu. Je zde popsáno také více forem novodobého přístupu k marketingu, které jsou dnes nedílnou součástí téměř každého podniku. Druhá část je věnována zakomponování teoretických poznatků do praxe a analýze současné marketingové komunikace konkrétního vybraného podniku, realizujícího se v oblasti telekomunikačních služeb. Třetí kapitola práce je věnována návrhům a doporučením, jejichž implementace by měla zefektivnit marketingovou komunikaci na slovenskom trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.