Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Světelný a zvukový design v choreografii 20. století
Ondrašíková, Věra ; Kubicová, Ivanka (vedoucí práce) ; Burian, Vladimír (oponent) ; Urban, Ondřej (oponent) ; Gremlicová, Dorota (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na vývoj a problematiku světelného a zvukového designu v choreografii 20. a počátku 21. století. Hlavním inspiračním motivem je kromě specifického užití světla a zvuku také význam mezioborové spolupráce. Práce zkoumá individuální přístupy i tendence týmového autorství v současné choreografické tvorbě. Výzkum je podložen vlastní choreografickou zkušeností autorky.
Život a tvorba Conrada Drzewieckého
Puchowska, Sara Maria ; Gremlicová, Dorota (vedoucí práce) ; Ondrašíková, Věra (oponent)
V mé magisterské diplomové práci se zaměřuji na souhrn historických údajů o Conradovi Drzewieckém a jeho životě. Je to osobnost, která se zapsala do historie tance a choreografie druhé poloviny dvacátého století v Polsku. Byl jedním z prvních poválečných tanečníků, tančil v Polsku i mimo polské hranice. Byl zakladatelem a ředitelem Polskiego Teatru Tańca ? Baletu Poznańskiego. Byl učitelem na Statní baletní konservatoři v Poznaní. Jeho dílo tvořilo předstupeň k vytvoření nového tanečního stylu v Polsku. Představoval polské umění v zemi i v zahraničí. Tato práce není subjektivní pohled na život a dílo Conrada Drzewieckého, ale malou sbírku historických i teoretických informaci.
Choreografické myšlení tvůrců současného českého tance
Veselá, Jitka ; Gremlicová, Dorota (vedoucí práce) ; Ondrašíková, Věra (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na choreografické myšlení tvůrců současného českého tance. Dotazovala jsem se sedmi choreografů, kteří působí v Praze. Oslovila jsem Mirku Eliášovou, Doru Hoštovou, Jana Kodeta, Jana Komárka, Terezu Ondrovou (VerTeDance), Lenku Ottovou a Tomáše Rychetského. Sestavila jsem si okruh otázek, na základě kterých jsem se snažila zjistit, jak choreografové myslí a tvoří. Dále jsem chtěla zjistit, co mají dotazovaní společného, či odlišného. Rozsah jednotlivých rozhovorů je rozdílný, protože každý choreograf byl jinak ochotný a přístupný. Vycházela jsem z poskytnutých rozhovorů, zhlédnutí jejich dostupných choreografických prací a informací z internetových serverů. Práce je rozdělena do čtyř oddílů. První části je komentář k výzkumu, následuje samostatný výzkum, v třetí jsou rozhovory s životopisy a posledním čtvrtým dílem je závěr. Součástí práce je také příloha obsahující všechny otázky, která je umístěna na konci práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.