Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ogorelkova, Elena ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo pomoci jakemukoliv obchodníkovi, ktery se zabývá marketingovými kampaněmi a reklamou. Vztah mezi reklamou a zákazníkem bude popsán v této diplomové práci -- způsob jak nynější technologické, ekologické, sociální a ekonomické změny ovlivňují životní styl a zvyky zákazníků a jak se reklama přizpůsobuje těmto změnám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.