Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán podniku
Nosálová, Lucie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Obsahem práce je odhalení chyb v řízení malé rodinné firmy, která v podstatě nevyužívá marketing. V návaznosti na toto zjištění, by mělo dojít k sestavení efektivního marketingového plánu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která tvoří podklady pro analytickou část. V analytické části dochází k popisu firmy a následně snaze o poodhalení chyb v řízení, které jsou způsobené špatným nastavením marketingu. K výsledku je třeba dojít pomocí různých druhů analýz, na jejichž základě je třeba stanovit nové marketingové cíle, strategie, změny a projekty, na základě nich má dojít ke změně. Snahou je poskytnout podniku podklady a přesvědčit ho, že využívání dobré marketingové komunikace by mělo vést k vyšší efektivnosti hospodaření a v konečném důsledku i zvýšení ziskovosti firmy, a to bez nutnosti odpoutat se od podnikového cíle, jímž je maximální snaha o vybudování pro-zákaznicky orientovaného servisu.
Srovnání společnosti s ručením omezeným v českém a španělském právu
Nosálová, Lucie ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Šťastný, Tomáš (oponent)
Diplomová práce srovnává právní úpravu společnosti s ručením omezeným v České republice a Španělském království. Z důvodu omezenosti rozsahu diplomové práce byly vybrány následující oblasti srovnání: základní znaky a předpoklady pro vznik společnosti, vznik a založení společnosti, právní postavení společníků, orgány společnosti, zrušení a zánik společnosti. Na závěr je popsána speciální právní forma společnosti s ručením omezeným ve Španělsku, tzv. Sociedad Limitada Nueva empresa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.