Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plazmové svařování výfuků motorů
Nogol, Petr ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou plazmového svařování výfuku motoru. Práce rozebírá jak motocyklové, tak i automobilové výfukové potrubí. Na základě literární studie byla rozebrána svařitelnost žáruvzdorných a korozivzdorných oceli. Dále byly objasněny základní pojmy ohledně plasmového obloukového svařování. Teoreticky byl naznačen technologicky postup tlumiče výfuku, který byl vyhotoven z feritické oceli. Bakalářská práce se zabývá i dalšími korozivzdornými a žáruvzdornými ocelemi.
Svařování oceli technologií PATIG
Nogol, Petr ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší experimentální ověření technologie svařování PATIG, tedy A-TIG svařování s aktivátory PATIG. Experiment byl proveden na šesti zkušebních vzorcích odlišných chemických a mechanických vlastnosti. Po nanesení aktivátoru na vzorky bylo provedeno svaření. Svaření konvenční metodou TIG a experimentální metodou A-TIG. Nanášení aktivátoru nebylo zcela jednoduché, zejména dodržet jednotnou tloušťku aktivátoru PATIG. Výsledky metody A-TIG byly srovnávaný s konvenční metodou TIG svařování. Nejvýraznějších výsledku bylo dosaženo u vysokolegovaných materiálu, kde bylo dosaženo typického tvaru závaru s 3x větším nárůstem hloubky, oproti konvenční metodě TIG.
Svařování oceli technologií PATIG
Nogol, Petr ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší experimentální ověření technologie svařování PATIG, tedy A-TIG svařování s aktivátory PATIG. Experiment byl proveden na šesti zkušebních vzorcích odlišných chemických a mechanických vlastnosti. Po nanesení aktivátoru na vzorky bylo provedeno svaření. Svaření konvenční metodou TIG a experimentální metodou A-TIG. Nanášení aktivátoru nebylo zcela jednoduché, zejména dodržet jednotnou tloušťku aktivátoru PATIG. Výsledky metody A-TIG byly srovnávaný s konvenční metodou TIG svařování. Nejvýraznějších výsledku bylo dosaženo u vysokolegovaných materiálu, kde bylo dosaženo typického tvaru závaru s 3x větším nárůstem hloubky, oproti konvenční metodě TIG.
Plazmové svařování výfuků motorů
Nogol, Petr ; Daněk, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou plazmového svařování výfuku motoru. Práce rozebírá jak motocyklové, tak i automobilové výfukové potrubí. Na základě literární studie byla rozebrána svařitelnost žáruvzdorných a korozivzdorných oceli. Dále byly objasněny základní pojmy ohledně plasmového obloukového svařování. Teoreticky byl naznačen technologicky postup tlumiče výfuku, který byl vyhotoven z feritické oceli. Bakalářská práce se zabývá i dalšími korozivzdornými a žáruvzdornými ocelemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.