| |
| |
|
Analýza marketingového mixu společnosti Oktagon MMA
Netušilová, Tereza ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ledvina, Zdeněk (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu organizace Oktagon MMA Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění funkčnosti marketingového mixu organizace Oktagon MMA a navržení vhodných opatření pro zlepšení jeho kvality. Metody: Pro dosažení cíle byl práci použit primární i sekundární výzkum. Primární výzkum byl proveden kvantitativní metodou za pomocí elektronického dotazníku určeného fanouškům organizace a kvalitativní metodou proběhl ve formě polostrukturovaného rozhovoru s majitelem organizace. Sekundární data byla získána z volně dostupných internetových zdrojů i z interních informací, které byly poskytnuty zaměstnanci organizace. Výsledky: Na základě dat získaných výzkumem byly vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu organizace Oktagon MMA týkající se oblastí produktu, ceny, distribuce a komunikace. Dále výsledky výzkumu přinesly informace o převažujícím pozitivním vnímání marketingového mixu organizace jejími fanoušky. Klíčová slova: marketing, produkt, cena, distribuce, komunikace, bojové sporty, smíšená bojová umění
|
| |
| |