Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Praha
Nesvorný, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Praha. Cíl: Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout novou marketingovou komunikaci pro rok 2017. Metody: Pro sběr informací byly využity metody kvalitativního výzkumu v podobě polo-strukturovaného rozhovoru a nestrukturovaného pozorování. Z oblasti kvantitativního výzkumu byla použita metoda analýzy interních dokumentů klubu. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace klubu pro rok 2017. V tomto plánu jsou navržena opatření využívající větší množství komunikačních nástrojů a zároveň se navrhuje zlepšení využití aktuálně používaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: Komunikační mix, sportovní marketing, tenisový klub, interview.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.