Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn
Vacková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Nesládek, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit fungování vybraného čtyřhvězdičkového hotelu, charakterizovat jeho marketingový mix a strategii a provést analýzu spokojenosti zákazníků, která ukáže, jak moc úspěšná je současná strategie hotelu. Vybraným hotelem je malý rodinný hotel Alwyn nacházející se v Karlíně. Práce obsahuje základní charakteristiku hotelu Alwyn, popis jeho marketingového mixu a strategie, vývoj základních ekonomických ukazatelů, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěr práce je věnovaný analýze spokojenosti hostů, která byla vyhotovena na základě vlastního dotazováni a hodnocení zákazníků na on-line rezervačních portálech, a případným návrhům na zlepšení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti hostů i hotelového vedení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nesládek, Mikuláš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.