Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Change management of business strategy and internationalization of trading company
Nekvindová, Dominika
Nekvindová D. Řízení změny obchodní strategie a internacionalizace obchodní společnosti, Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2017. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit komplexní metodiku pro řízení změny obchodní strategie, když podnik chce vstoupit na nový zahraniční trh, která bude aplikovatelná a využitelná obecně v MSP. Budou použity principy teorie řízení změny a projektového řízení. Řízení žměny bude založeno na Lewinově modelu změny doplněném projektovým řízením a řízením rizik, a pro identifikaci pozice podniku pomůže situační analýza. Dílčím cílem této práce je definovat podmínky internacionalizace pro MSP, která je úzce spjata s řízením změny obchodní strategie v rámci Evropské unie. Poslední část této práce je věnována samotné aplikaci metodického návrhu na skutečném podniku, který působí na trhu v reálných podmínkách.
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Nekvindová, Dominika
Nekvindová, D. Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o. Bakalářská práce. Brno, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Nakladatelství JOTA, s.r.o., která je namířena jak na velkoobchodní a maloobchodní řetězce, tak i na koncové zákazníky nakladatelství. Teoretická část se věnuje objasnění odborné terminologie, především popisu marketingové komunikace a jejích nástrojů. v praktické části práce jsou pomocí analýzy aktuální situace v nakladatelství, analýzy konkurence v odvětví a segmentace popsány konkrétní návrhy marketingové komunikace, včetně předpokládané kalkulace nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.