Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace a aktivizace žáků při vyučování německého jazyka, využití "jazykového portfolia"
Nekudová, Kateřina ; Švermová, Dagmar (vedoucí práce) ; Nečasová, Pavla (oponent)
v souvislosti se členstvím České republiky v Evropské unii se změnila orientace obsahových a cílových požadavků na výuku cizích jazyků. Hlavním cílem jazykového vzdělávání v intencích interkultumího přístupu je podpora příznivého rozvoje celé žákovy osobnosti a jeho smyslu pro identitu prostřednictvím zkušeností s různými jazyky a odlišnými kulturami .' Cizí jazyk je především prostředkem komunikace, ale také prostředkem všestranného rozvoje osobnosti, což souvisí s potřebou humanizace školství. Současná společnost je významně jednostranně ovlivněna informační technikou a jejím rychlým vývojem, proto je důležité u žáků rozvíjet také estetické, etické, volní a emoční stránky osobnosti, aby vyvážily jednostranně technický přístup k životu. Prostřednictvím výuky jazyků je třeba rozvíjet u žáků smysl pro spolupráci a spravedlnost, vzájemnou pomoc, toleranci a úctu, samostatnost a zdravé sebevědomí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.