Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam vzdělávání rodičů žáků SOŠ v oblasti rizikového chování
Kučerová, Barbora ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Nataša, Nataša (oponent)
Bakalářská práce s názvem Význam vzdělávání rodičů žáků SOŠ v oblasti rizikového chování poukazuje na důležitost zapojit rodiče do procesu prevence jejich vlastním vzděláváním v této problematice. Teoretická část se zabývá teorií rizikového chování se zaměřením na šikanu, poruchy příjmu potravy a drogovou závislost. Důležitý oddíl této části práce tvoří kapitola pojednávající o úloze rodiny a školy při prevenci rizikového chování. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Na základě analýzy a porovnání výsledků získaných tímto šetřením byla zjišťována povědomost rodičů o projevech a tématech vztahující se obecně k oblasti rizikového chování. Byla zjištěna ochota rodičů vzdělávat se v problematice rizikového chování a jejich preference ve způsobech realizace tohoto vzdělávání. Na základě zjištěného byl sestaven návrh systému spolupráce mezi školou a rodiči, který by měl přispět k zefektivnění procesu prevence na SOŠ.
Dopad vzdělávání nezaměstnaných na jejich uplatitelnost na trhu práce
Gabrielová, Jitka ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Nataša, Nataša (oponent)
Bakalářská práce sleduje Dopad vzdělávání nezaměstnaných na jejich uplatitelnost na trhu práce. V teoretické části vymezuje základní pojmy týkající se nezaměstnanosti a popisuje vývoj i současný stav nezaměstnanosti v České republice, především se zaměřením na Jihočeský kraj. Následně shrnuje možnosti vzdělávání nezaměstnaných a charakterizuje potřeby trhu práce v daném regionu. Též informuje o proběhlých projektech pro nezaměstnané v Jihočeském kraji financových ESF. Cíl práce je naplněn v praktické části zpracováním případových studií (kazuistik), kde je popsáno 5 příběhů klientů, kteří se účastnili některého projektu pro nezaměstnané v Jihočeském kraji. U každého klienta je uvedena osobní i rodinná anamnéza a jeho situace na trhu práce před vstupem do projektu. Pomocí metody rozhovoru byly zjištěny důvody, jež je vedly k zapojení do projektu, jakých vzdělávacích aktivit se účastnil, které nové dovednosti získal a jaké důsledky mělo absolvování tohoto vzdělávání na jeho uplatnitelnost na trhu práce i osobní rozvoj, především z dlouhodobého hlediska.
Spokojenost klientů s instruktory skupinových cvičení
Kubová, Barbora ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Nataša, Nataša (oponent)
Bakalářská práce s názvem Spokojenost klientů s instruktory skupinových cvičení pomocí kvantitativního šetření zjišťuje, s jakým typem instruktora jsou klienti dle svých názorů a postojů nejvíce spokojeni. Šetření proběhlo v průběhu února a začátkem března 2016 ve vybraných institucích v Praze pomocí připraveného dotazníku. Respondenti byli dospělí účastníci skupinových cvičení. Na základě vyhodnocení šetření bylo zjištěno, že klienti u instruktorů nejvíce vyžadují ochotu pomoci a poradit, vytvoření pozitivní atmosféry na lekci a praktickou ukázku a srozumitelné vysvětlení cviků. Dle názorů klientů nemusí být instruktoři adekvátně vzdělaní, nemusí dbát o svůj zevnějšek a nemusí poskytovat základní poradenství v oblasti zdravého životního stylu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.