|
Poruchy chování u mladistvých v pedagogickém procesu
Němečková, Vlasta ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývala problematikou poruch chování u mladistvých v pedagogickém procesu, příčinami poruch chování, jejich hodnocení a klasifikací. Jejím cílem bylo zmapovat poruchy chování, které ve velké míře narušují pedagogický proces. Posoudit a zjistit nejčastější druhy poruch chování, které se podílejí na nekázni během vyučovacího procesu. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jedná se o část teoretickou, která pomocí zpracování literárních pramenů popisuje a objasňuje hlavní příčiny poruch chování, definici poruch chování, jejich hodnocení a klasifikaci. Dále se práce zabývá se syndromem ADHD, možnými příčinami a vhodnými postupy při práci s dětmi, kázní ve třídě a řízení a zvládání školní třídy. druhá část práce je empirická sonda. Jejím cílem bylo pomocí zjištěných dat . posoudit a zjistit nejčastější druhy poruch chování, které se podílejí na nekázni během vyučovacího procesu.
|
|
Poruchy chování u mladistvých v pedagogickém procesu
Němečková, Vlasta ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývala problematikou poruch chování u mladistvých v pedagogickém procesu, příčinami poruch chování, jejich hodnocení a klasifikací. Jejím cílem bylo zmapovat poruchy chování, které ve velké míře narušují pedagogický proces. Posoudit a zjistit nejčastější druhy poruch chování, které se podílejí na nekázni během vyučovacího procesu. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jedná se o část teoretickou, která pomocí zpracování literárních pramenů popisuje a objasňuje hlavní příčiny poruch chování, definici poruch chování, jejich hodnocení a klasifikaci. Dále se práce zabývá se syndromem ADHD, možnými příčinami a vhodnými postupy při práci s dětmi, kázní ve třídě a řízení a zvládání školní třídy. druhá část práce je empirická sonda. Jejím cílem bylo pomocí zjištěných dat . posoudit a zjistit nejčastější druhy poruch chování, které se podílejí na nekázni během vyučovacího procesu.
|