Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role koučování v organizaci
Muellerová, Ivonne ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Čopák, Alexander (oponent)
Předmětem mé diplomové práce "Role koučování v organiazci" je porovnání studií s reálnými rozhovory managementu různých firem spolu se zjištěným podvědomím o koučování v ČR pomocí dotazníkové metody. Výsledkem celé práce je expertní odhad pro společnosti, které nejsou znalé v tomto oboru a potřebují rychlé zorientování, které jim pomůže při rozhodování o zavedení koučování do jejich společnosti. Teoretická část má za úkol čtenáře seznámit s pojmem koučování v organizacích, se základními znalostmi o koučování, samotným pojmem koučování, dále má za úkol čtenáře seznámit s pohledem koučovaných v managementu, pohledem koučů v managementu, ukázat rozdíly typů koučů a ukázat modely, které v současné době existují. Stěžejní částí diplomové práce je část praktická, která ve své první části zmiňuje existenci početných studií, ze kterých byly pro účely diplomové práce vybrány pouze 3. Ve druhé části odkrývá díky strukturovaným rozhovorům s managementem různých společností reálnou situaci v těchto firmách. Třetí část ukazuje evaluaci koučování z pohledu cílové skupiny. Závěr praktické části a tedy i hlavní přínos celé práce zahrnuje expertní analýzu a doporučení pro jednotlivé typy firem dle jejich velikosti a možnosti financování.
Firemní identita
Muellerová, Ivonne ; Voráček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Firemní identita" je vytvoření vlastního modelu firemní identity a následné aplikaci na konkrétní firmu. Teoretická část má za úkol seznámit čtenáře s pojemem, významem, determinanty a prvky firemní identity. Stěžejní pasáží v této části je rozdíl v pohledu na prvky firemní identity a to z důvodu, že nezařazuje firemní kulturu jako podkategorii firemní identity. Tento pohled na rozdíl, mezi firemní kulturou a firemní identitou, je z dlouholetých zkušeností managementu. Z těchto zkušeností byl vytvořen nový model firemní identity s názvem Pragmatics model of corporate idenity, který se nachází v praktické části. Tento model je vytvořen tak, aby umožňoval snadnou aplikaci v kterékoli organizaci a jeho cílem je rychlé zjištění celkového obrazu firemní identity. Funkčnost modelu je ověřena při aplikaci na konkrétní firmu. Závěr práce hodnotí jednotlivé prvky dané firmy a navrhuje případné zlepšení či změny. Hlavním přínosem této práce je jednoduchý model aplikovatelný na libovnou společnost vycházející z dlouholeté zkušenosti a praxe managementu, který rychle zjistí stav corporate identity zájemcům o danou společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.