|
Syntetické imitanční dvojpóly s proudovými aktivními prvky
Mráka, Michal ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Koton, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o syntetických imitačních dvojpólech s proudovými aktivními prvky. V úvodní části jsou představeny proudové aktivní prvky MO-CF a DACA jako stavební bloky elektronických obvodů umožňující zpracování signálů o kmitočtech desítek megahertzů V práci je popsán návrh syntetických prvků s proudovými aktivními prvky. Vychází se z úplné admitanční sítě, která obsahuje jeden proudový prvek. Následně jsou navrženy různé typy kmitočtových filtrů pracujících v proudovém režimu. Funkce navržených filtrů byla ověřena počítačovou simulací. Vybrané zapojení bylo prakticky ověřeno s dostupnými součástkami a aktivním prvkem MO-CF a byla provedena měření ve frekvenční oblasti. U všech typů filtrů je provedena také citlivostní analýza.
|
|
Syntetické imitanční dvojpóly s proudovými aktivními prvky
Mráka, Michal ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Koton, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o syntetických imitačních dvojpólech s proudovými aktivními prvky. V úvodní části jsou představeny proudové aktivní prvky MO-CF a DACA jako stavební bloky elektronických obvodů umožňující zpracování signálů o kmitočtech desítek megahertzů V práci je popsán návrh syntetických prvků s proudovými aktivními prvky. Vychází se z úplné admitanční sítě, která obsahuje jeden proudový prvek. Následně jsou navrženy různé typy kmitočtových filtrů pracujících v proudovém režimu. Funkce navržených filtrů byla ověřena počítačovou simulací. Vybrané zapojení bylo prakticky ověřeno s dostupnými součástkami a aktivním prvkem MO-CF a byla provedena měření ve frekvenční oblasti. U všech typů filtrů je provedena také citlivostní analýza.
|
| |
|
PR aktivity ekonomických fakult vysokých škol vůči výchovným poradcům středních škol
Mráka, Michal
Mráka, M. PR aktivity ekonomických fakult vysokých škol vůči výchovným poradcům středních škol. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato práce je orientován na zkoumání komunikace vysokých škol vůči středoškolským výchovným poradcům. Práce obsahuje výsledky analýzy současného stavu komunikace a dále výsledky kvantitativního průzkumu, provedeném mezi výchovnými poradci. Cílem bylo nalézt významné souvislosti. Na jejich základě byla vytvořena obecně platná doporučení pro vysoké školy.
|
| |