Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dítě s rizikem dyslexie v předškolním věku
Moravčíková, Kristýna ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Černá, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika dyslexie u dětí předškolního věku. Zamýšlím se nad vhodnými formami práce s těmito dětmi tak, aby došlo v průběhu jednoho roku k co možná největšímu pokroku, podpoření ve vývoji těchto dětí, a to díky preventivním opatřením, včasné diagnostice a následné péči. V teoretické části se zaměřuji na vývojové zvláštnosti dítěte předškolního věku, které musí znát pedagog pracující s touto věkovou skupinou, aby mohl ve své výchovně vzdělávací práci respektovat individualitu dítěte a přizpůsobit své pedagogické působení vývojovým možnostem dítěte. Rovněž se zabývám definicí specifických vývojových poruch učení, jejich příčinám a projevům. V kapitole dítě s rizikem dyslexie v předškolním věku definuji pojem riziko dyslexie a zaobírám se predikcí těchto poruch. Dále věnuji prostor hlavním oblastem a úkolům diagnostiky v období předškolního věku, kde se zmiňuji o diagnostických metodách, které se z větší části využívají v MŠ. Jak moc důležitou roli hraje učitel v rámci vzdělávání dětí s rizikem dyslexie, jakými kvalitami by měl disponovat a jaké by měl vytvořit podmínky pro práci s těmito dětmi jsem uvedla v kapitole vzdělávání dětí s rizikem dyslexie v MŠ. Také se zamýšlím nad metodami a formami vhodnými pro práci na stimulačním programu, naznačuji možnosti stimulace...

Viz též: podobná jména autorů
2 Moravčíková, Kateřina
2 Moravčíková, Kristína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.