Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Mošová, Monika ; Vild, Jiří (vedoucí práce) ; Čabla, Adam (oponent)
Tato práce se zabývá statistickými metodami v marketingovém výzkumu, které se využívají zejména pro vyhodnocování dotazníkových šetření. Na začátku práce je krátce popsán proces marketingového výzkumu a jeho druhy. Další kapitola je věnována datům, poté přichází na řadu jejich analyzování, které je rozděleno do dvou hlavních částí: Jednorozměrná analýza dat a Dvourozměrná analýza dat. Tyto kapitoly zahrnují stručný popis teorie, ke které je vždy uveden příklad, který je řešen buď "ručně", nebo pomocí SPSS verze 18 (u příkladů řešených pomocí SPSS je vždy uveden postup jejich zadávání do programu).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.