Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů
Mořkovská, Adéla
Diplomová práce se zabývá nákupním rozhodovacím procesem českých spotřebi-telů při nákupu automobilů. Zaměřuje se na zjišťování faktorů, které ovlivňují ná-kupní chování spotřebitele. Ke splnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šet-ření, kterého se zúčastnilo 214 respondentů, dále pak hloubkové rozhovory se 6 respondenty. Metody využity ke zpracování primárních dat získaných z dotazníkového šetření jsou chí kvadrát test a shluková analýza. Dále je ověřena role ceny při nákupu vozidla, která má největší vliv na rozhodování respondenta. Způsob financování je preferovaný z vlastních prostředků, řada respondentů si půjčuje peníze od rodiny a banky. Dotazovaní, kteří mají automobil díky finanční-mi leasingu z 85 % plánují následný odkup vozu po vypršení smlouvy. Spotřebite-lem preferované komunikační kanály jsou osobní, emailová a telefonická komuni-kace. Nakonec jsou sestaveny návrhy a doporučení pro subjekty působící na trhu s automobily v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.