Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Macinka, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti zákzaníků a zlepšení služeb společnosti. společnost by se tam měla stát více zákaznicky orientovanou.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
Problematika kojení u rozštěpových vad
Mlezivová, Veronika ; Schneidrová, Dagmar (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou kojení u dětí s rozštěpovými vadami. Přes obecné poznatky o kojení a o rozštěpových vadách, se dostávám ke specifickým problémům, které můžou nastat u jednotlivých druhů rozštěpových vad a k jejich možnému řešení. V přehledu také popisuji alternativní metody podávání mateřského mléka, jejich výhody a nevýhody, a vliv těchto metod na současné kojení. V další části se věnuji vlivu kojení na časté a méně časté komplikace rozštěpových vad, jako jsou záněty středoušní dutiny, neprospívání a další. O velkém významu poradenství v této problematice se zmiňuji v poslední části textu. Cílem mé práce je zviditelnit danou problematiku, poskytnout ucelené informace a pomoci tak odborníkům a matkám, aby bylo dosaženo úspěšného kojení i přes nepříznivou situaci.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Macinka, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti zákzaníků a zlepšení služeb společnosti. společnost by se tam měla stát více zákaznicky orientovanou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.