Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cílový spotřebitel rybí restaurace
Mikšovská, Lucie ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu pro nově vzniklý rybí fastfood MICHAEL'S. První část práce se zabývá představením fastfoodové restaurace MICHAEL'S, historií vzniku restaurace a celkovým podnikatelským plánem. Ve druhé části je představena teoretická část potřebná pro segmentaci trhu a její možná aplikace na konkrétní segmentaci pro rybí fastfood. Ve třetí části je zpracován teoretický návrh výzkumu trhu.Projekt bude nápomocen při odkrývání vhodných cílových segmentů. Vybrání vhodných cílových segmentů je velice důležité pro vytvoření úspěšné marketingové strategie. Projekt také pomůže zvolit vhodnou lokalitu pro otevření nové restaurační jednotky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mikšovská, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.