Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení úspěšnosti účastníků praktické výuky letního a zimního přežití
Šika, Vojtěch ; Dvorský, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mišovec, Anton (oponent)
Název: Hodnocení úspěšnosti účastníků praktické výuky letního a zimního přežití. Cíle: Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit a interpretovat získaná data. Tato data byla sbírána po dobu několika let a pozorování bylo prováděno experty v oboru přežití. Hlavní myšlenkou bylo zjistit, zda existují dispoziční odlišnosti mezi úspěšnými muži a ženami, kteří se nejlépe vyrovnávali se zátěží, vycházející z kurzů zimního a letního přežití. Pozorované osoby byly obecně studenti Karlovy univerzity. Metody: Během kurzů přežití byla data sbírána prostřednictvím instruktorů pozorovatelů, kteří nikterak neovlivňovali jednání studentů v daných činnostech spojených s přežitím. Hodnocení jednání bylo prováděno na základě šesti kritérií, stanovených instruktory přežití. Dále studenti vyplňovali pětifaktorový dotazník NEOPS, který byl využit k získání osobnostního profilu jednotlivých studentů. Výsledky: K interpretaci výsledků byl použit Eyseneckův souřadnicový model temperamentů. V tomto modelu byly zaneseny jednotlivé osobnostní profily získané díky dvěma základním dimenzím neurotocismu a exteroverze. Přes 72% studentů účastnících se kurzů přežití, se zařadilo do temperamentu sangvinika, tedy člověka emočně stabilního a otevřeného. Spolu se získaným temperamentem byl označen i stupeň dispozice vyrovnávání se se...
Analýza výuky dopravní výchovy v 5. ročnících na vybraných pražských základních školách
Píša, Tomáš ; Límová, Lucie (vedoucí práce) ; Mišovec, Anton (oponent)
Název: Analýza výuky dopravní výchovy v 5. ročnících na vybraných pražských základních školách Cíle:Hlavním cílem diplomové práce bylo zmapovat a porovnat znalosti dopravní výchovy u žáků 5. ročníků základní školy, kteří využívali výuku na dopravním hřišti v porovnání s žáky, kteří výuky na dopravním hřišti nevyužívali. Metody: Výzkumným souborem bylo celkem 111 žáků 5. ročníků ze čtyř pražských základních škol. Data byla získána dotazníkovou metodou, a k jejich vyhodnocení bylo použito aplikace MS Excel. Výsledky: Výsledky práce poukázaly v testování statistických hypotéz na shodnost úspěšnosti odpovědí obou testovaných souborů žáků, kteří podstoupili výuku na dopravním hřišti a žáků, kteří výukou neprošli. Z absolutních hodnot výsledků dotazníkového šetření (jejich jednotlivých části) je patrná mírně zvýšená úspěšnost žáků, využívající dopravní hřiště. Klíčová slova: Bezpečnost silničního provozu, dopravní výchova, škola, vzdělávání, děti v provozu, 5. Třída Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.