Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v marketingu a srovnává situaci v České republice se zahraničím. V teoretické části definuje tento pojem, krátce připomíná historický vývoj sociálních sítí a rozebírá jejich popularitu ve světě a v ČR. Dále se zaměřuje na jednotlivé komponenty marketingové strategie a mixu a možnosti jejich implementace na sociálních sítích. Hlavní část práce konkrétně rozebírá jednotlivé nástroje na nejpopulárnějších sociálních sítích dnešní doby a uvádí praktické příklady jejich využití. Poslední kapitola podrobně analyzuje marketingovou strategii, komunikaci a kampaně nejúspěšnějších firem na sociálních sítích s cílem odhalit příčiny jejich úspěchu. Tato odhalení poté srovnává s marketingovými aktivitami na sociálních sítích v České republice. Kromě toho také porovnává způsob, jakým mezinárodní firmy se zastoupením v České republice využívají sociální sítě k marketingu v zahraničí a u nás.
Kulturní zvláštnosti obchodního jednání v Latinské Americe
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Müllerová, Frantriška (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodního jednání v Latinské Americe. Cílem této práce je analyzovat faktory ovlivňující jednotlivé části i celkový průběh jednání s partnery ze zemí Latinské Ameriky. Pochopení kulturních specifik je nezbytnou podmínkou pro navázání perspektivních obchodních vztahů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola pojednává o obecné charakteristice Latinské Ameriky, kam spadají geografické údaje, historie či současná politická a ekonomická situace. Druhá kapitola se věnuje možným překážkám úspěšného obchodního jednání. Třetí kapitola se zabývá jednotlivými kulturními odlišnostmi a typickými charakterovými rysy latinskoamerických obchodníků. Čtvrtá kapitola popisuje celkový průběh obchodního jednání od úvodní fáze až po podpis kontraktu. Poslední kapitola vychází z výzkumu kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho a porovnává předchozí závěry se zjištěnými hodnotami Hofstedeho indexů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.