Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
Mecerodová, Andrea
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vnímání spotřebiteli patřící do generace Z. V literární rešerši bude popsána marketingová komunikace, její průběh a komunikační a marketingový mix. Druhá část literární rešerše bude věnována popisu reklamy a její psychologie včetně zaměření na cílovou skupinu, na níž bude následně navazovat kapitola věnovaná generaci Z a charakteristice jejího nákupního chování a marketingových očekávání. Výsledková část bude zaměřena zejména na vlastní výzkum vnímání reklamy spotřebiteli generace Z, který bude proveden prostřednictvím dotazníkového šetření. Následně budou některé výsledky porovnány s orientační analýzou. Cílem je interpretovat výsledky vlastního šetření a doporučení plynoucí ze získaných dat zejména pro marketéry, jež se zaměřují na generaci Z.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.