Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie společnosti S&T AG
Doležalová, Michaela ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Matoušek, Otta (oponent)
Teoretická část diplomové práce zahrnuje charakteristiku mezinárodního marketingu a vybraných strategických přístupů k mezinárodnímu podnikání, identifikaci specifických vlastností trhu průmyslových výrobků a jejich aplikaci při segmentaci tohoto trhu a užití marketingových nástrojů. Obsahem praktické části diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti S&T AG, která je předním dodavatelem IT řešení a služeb ve střední a východní Evropě. Praktická část zahrnuje také podrobný popis procesu vlastního marketingového výzkumu, který se týkal kompetenčních center S&T, a doporučení pro management.

Viz též: podobná jména autorů
2 Matoušek, Oldřich
1 Matoušek, Oliver
15 Matoušek, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.