Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomické zhodnocení merchandisingu privátních značek společnosti Ahold
Matejová, Iva
Matejová, I. Merchandising privátních značek společnosti Ahold. Bakalářská práce. Třebíč: MENDELU v Brně, 2013. Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingem privátních značek společ-nosti Ahold, tedy tím, jak se vlastní značky řetězců Albert prodávají, jak je pe-čováno o to, aby zákazníka zaujaly. Jedná se o takové výrobky, které jsou pro-dávány pod značkami, které má pouze daný řetězec, a to Euro Shopper, Albert Quality, Albert Bio a Albert Excellent. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení společnosti Ahold, lépe řečeno doporučení pro konkrétní prodejnu, co se týče merchandisingu. Podkladem pro tato doporučení bude vytvořený dotazník a následný mystery shopping. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, je zde také nastíněn marketingový mix. Další kapitoly jsou věnovány merchandisingu, jeho prvkům, pravidlům a důležitosti dodržování těchto pravidel. Dále je zde vymezen pojem značky, její druhy a podstatná část se týká značek privátních. Zároveň jsou uvedeny některé vlastní poznatky včetně fotografií. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti od počátku jejího vzniku až po současný stav. Dále jsou uvedeny vlastní značky společnosti a nato je vytvořen dotazník týkající se těchto značek a pohledu zákazníka na ně. Na základě obdržených odpovědí je provedeno vyhodnocení. Na závěr je navr-ženo několik doporučení pro vybranou prodejnu v Třebíči.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.