Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Shadow Mapping: filtrace stínů v OpenGL
Maresz, Šimon ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá filtrací vykreslováných stínů ve 3D scéně se zaměřením na kvalitu vykreslených stínů. V rámci této práce byla vytvořena vzorová aplikace implementující vybrané algoritmy, které upravují algoritmus stínových map tak, aby výsledné stíny byly měkčí a reálnějši. Program byl vytvořen ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio 2010 v jazyce C++. Na začátku práce jsou vysvětleny algoritmy pro vykreslení stínů. Závěr práce se zabývá testováním a porovnáním dosažených výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.