Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počítačoví protivníci ve hře BJS
Dzetkulič, Michal ; Marek, Luděk (oponent) ; Lidický, Bernard (vedoucí práce)
V předložené práci studuji vytváření herní umělé inteligence od počátku až do úrovně použitelné v reálné počítačové hře. Prezentuji různé techniky používané pro programování umělé inteligence. Na základe prostudovaného textu jsem vybral algoritmus pro hledání cest v terénu a implementoval jej v počítačové hře BJS. Použití skriptování, jeho výhody a nevýhody jsou diskutovány v další části této práce. Je vybrán vhodný skriptovací jazyk a je použit vestavěn do projektu. Podrobně jsou studovány a následne uspěšně implementovány dva druhy rozhodovacích algoritmů umělé inteligence za použití vybraného skriptovacího jazyka.

Viz též: podobná jména autorů
2 Marek, Leoš
3 Marek, Libor
1 Marek, Lidiya
1 Marek, Lubomír
34 Marek, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.