Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loyalty programs and their impact on consumer
Rothmajerová, Jaroslava ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Maláčová, Radka (oponent)
Práce je zaměřená na věrnostní programy. Její cílem je poukázat, jak věrnostní program funguje na konkrétním příkladě a v závěru určit možné vlivy programu na spotřebitele. V teoretické časti je poukázano na to, kde se věrnostní programy v rámci celkového marketingu nacházejí. Dále se práce věnuje médiím, která věrnostní programy využívají k marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzovaný věrnostní program společnosti Nestlé, který je zaměřen na dětského spotřebitele. Součástí této časti je analýza povědomí a spokojenosti s věrnostním programem na základě dotazníkového šetření. Dále zde zmiňují vlivy na spotřebitele, které vycházejí z principu fungování věrnostního programu a výstupu z dotazníků. Závěr patří celkovému shrnutí práce a hodnocení dosáhnutých cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.