Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Je hlavním účelem spropitného kvalitnější budoucí služba?
Mahdalíčková, Lenka ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Hlavním cílem této práce je odpovědět na otázku, zda zákazník nechává spropitné z důvodu kvalitnější budoucí sluţby nebo spíše z důvodu sociální normy. Práce je založena na datech od 187 zákazníků z 3 kadeřnických salónů ve městě Hradec Králové. Regresní analýza zamítla vliv věku, četnosti návštěv, spokojenosti zákazníka a oblíbenosti pouze jednoho kadeřnického salónu na výši spropitného. Statisticky významný vztah se potvrdil pouze mezi účtem za provedenou službu a spropitným, jak v absolutní, tak v relativní hodnotě. Předpoklad, že zákazníci nechávají spropitné z důvodu zlepšení budoucí služby, nebyl tedy potvrzen.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.