Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Shatova, Mariya ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Magdyčanská, Radmila (oponent)
V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který byl založen společností American Airlines. Třetí kapitola popisuje věrnostní programy ve třech aeroliniích a seznamuje s tím, jaké moderní věrnostní programy tyto společnosti nabízejí. Poslední část je zaměřena na analýzu, která byla získána provedením vlastního výzkumu. Prostřednictvím této analýzy je ukázáno, že věrnostní programy jsou široce vnímány lidmi a mohou být úspěšně prosazené u různých společností. Druhá část výzkumu se týká leteckých společností a ukazuje, jak jsou věrnostní programy využívané a vnímané v tomto konkrétním případě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.