Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sunsilk - Analysis of Brand Strategy
Mackovičová, Lucia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tato práce analyzuje strategii a aktivity značky Sunsilk na českém trhu od její vstupu na trh v roce 2003 až do konce roku 2007 a hledá příčiny její neúspěchu. Především úspěch značky na zahraničních trzích, její pozitivní start na českém trhu a velmi dobré vnímání značky již krátce po vstupu na český trh jí předurčovali k dlouhodobě příznivým výsledkům. Značka přicházela s inovacemi, které na trhu doposud chyběli a podporovala své portfólio a aktivity zajímavou komunikací. I přes to nastal na konci roku 2005 zvrat ve vývoji a prodeje, tržní podíly a vnímání značky začali klesat a produkty značky Sunsilk jsou dnes stahovány z regálů obchodů. Jádrem analytické části této práce je popis a vyhodnocení vstupu značky na český trh vlasové kosmetiky, přehled projektů značky Sunsilk v létech 2004 až 2007 a vyhodnocení komunikace značky v tomto období. Důraz je kladen na novinky a změny v portfóliu a jejích komunikaci, která je svojí nekonzistencí považována za hlavní příčinu neúspěchu značky. Analýza je zaměřena na vnímání komunikace a značky spotřebiteli, porovnání vnímání s konkurenčními značkami a efektivnost komunikace. Pozornost je v této práci věnována i změnám v cenách na trhu vlasové kosmetiky a analýze změn portfólia značky Sunsilk.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.