Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza úspěšnosti projektu změna korporátní identity
Volšová, Zdeňka ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Mackeová, Petra (oponent)
Tato práce analyzuje změnu korporátní identity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je zanalyzovat celý projekt pomocí pěti vybraných modelů projektového managementu. Teoretická část nejdříve vysvětluje pojem projekt, jeho kritéria, cíle a životní cyklus. Dále se zabývá pojmem projektový management a pěti vybranými metodikami, které jsou v této práci využity. Konec teoretické části je věnován korporátní identitě a jejím čtyřem základním prvkům, které ji ztvárňují. V druhé části práce je charakterizována společnost ŠKODA AUTO a.s., ve které jsou aplikovány modely projektového managementu na projekt změna korporátní identity. V závěru práce jsou zmíněna možná řešení, které by mohla společnosti při řízení projektů pomoci.
Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
Hátašová, Vlasta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mackeová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.