Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
MOUCHOVÁ, Natálie
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vlivu výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivitu výuky fotosyntézy vodních rostlin. Práce se dělí na dvě dílčí části - literární rešerši a rozbor výsledků výzkumu. Teoretická část navazuje na bakalářskou práci, která se zabývá testováním žákovských znalostí fotosyntézy vodních rostlin. V literární části je popsáno zařazení fotosyntézy do kritických témat ve výuce přírodopisu a ukotvení tématu fotosyntézy v obsahu učebnic přírodopisu a chemie. Závěr teoretické části popisuje znalosti žáků o fotosyntéze vodních rostlin a výuku environmentální výchovy a ekologie. Praktickou část tvoří průzkum mezi žáky devátého ročníku vybraných ze tří základních škol. Nedílnou součástí šetření je rozhovor s učiteli základních škol, kteří vyučují přírodopis. V rozhovoru jsou kladeny otázky zaměřené na problematiku hodnocení digitální učebnice. Z celkového vyhodnocení průzkumu vyplývá pozitivní dopad práce s elektronickou interaktivní učebnicí na znalosti žáků o fotosyntéze a skeptický pohled učitelů na práci s interaktivní učebnicí.
Testování žákovských znalostí fotosyntézy vodních rostlin
MOUCHOVÁ, Natálie
Tato bakalářská práce se zabývá testováním žákovských znalostí fotosyntézy vodních rostlin. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je věnována rozdílům mezi fotosyntézou suchozemských rostlin a fotosyntézou vodních rostlin. V literární části je uveden i přehled vybraných učebnic přírodopisu a chemie vzhledem k obsahu tématu fotosyntézy. Literární přehled se na závěr zabývá i kritickými tématy ve výuce přírodopisu, mezi něž právě fotosyntéza patří. Praktická část práce zahrnuje dotazníkového šetření u 157 žáků 8. a 9. tříd vybraných ZŠ. Dotazník vyplňovali i učitelé přírodopisu a chemie základních škol. Z výsledků tohoto výzkumu vyplývá, že žáci mají mylné představy o fotosyntéze vodních rostlin a v některých ohledech nejsou schopni na otázky z dotazníků vůbec odpovědět.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.