Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Česká turistická klientela ve Francii
MIKANOVÁ, Silvie
Hlavním cílem diplomové práce je návrh optimalizace produktů pro současnou českou turistickou klientelu ve Francii. Dílčími cíly jsou identifikace návštěvnických segmentů české klientely ve Francii a vymezení variant návrhů optimalizace produktů pro vymezené české klienty ve Francii. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol, které se zabývají mezinárodním cestovním ruchem, službami cestovních kanceláří včetně marketingového mixu, spotřebním chováním zákazníka na mezinárodním trhu cestovního ruchu, výjezdovým cestovním ruchem České republiky a pozicí Francie v mezinárodním cestovním ruchu. Praktická část obsahuje analýzu nabídky a poptávky a návrhy optimalizací produktu pro jednu významnou českou cestovní kancelář. Vybraným cílovým segmentem se stali čeští turisté jezdící na pětidenní autokarové poznávací zájezdy do Paříže. Pro tento segment byly na základě poznatků z analýzy nabídky konkurence a profilu návštěvníka a jeho požadavků navrženy tři varianty optimalizací produktu dané cestovní kanceláře. Optimalizace zájezdu do Paříže se týkaly hlavně snížení nákladů u poskytovatelů služeb, zlepšení kvality u ubytování a stravování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.