Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grammy Awards a oceněná jazzová alba
Bártová, Kristýna ; RŮŽIČKA, Karel (vedoucí práce) ; MATZNER, Antonín (oponent)
Práce se zaměřuje obecně na kategorizaci hudby a oceňování kvality dnešní populární hudby skrze ceny Grammy. Podrobněji se zabývá kategorizací jazzové hudby a oceňováním jazzové hudby. Text obsahuje podrobný rozbor vybraných oceněných instrumentálních jazzových alb, obecnou historii a vývoj žánru jazz a jeho vliv na populární hudbu od prvního udílení cen Grammy, od roku 1958. V poslední kapitole se práce dotýká rozdílu mezi americkým a evropským jazzem. Práce též obsahuje podrobný seznam oceněných jazzových instrumentálních alb.
Saxofonoví lídři od Karla Krautgartnera až po součastnost
Smejkalová, Markéta ; SLOVÁČEK, Antonín (vedoucí práce) ; MATZNER, Antonín (oponent)
Cílem této práce je zmapovat české saxofonové lídery - vedoucí saxofonových sekcí a jejich odkaz dalším generacím, počínaje Karlem Krautgartnerem, jakožto průkopníkem profesionální práce se saxofonovou sekí až po saxofonové lídry současnosti. Tato práce je doplněna o autentická vyprávění českých jazzových legend, jejich cenné životní zkušenosti a rady, které jsem získala při osobních setkáních s nimi.
Filharmonie Jena
Brůj, Zbyšek ; Štilec, Jiří (vedoucí práce) ; Bělor, Roman (oponent) ; Matzner, Antonín (oponent)
Diplomová práce Filharmonie Jena se zabývá specifickým segmentem německého hudebního trhu - symfonickým orchestrem. Její první část seznamuje čtenáře se současnou situací v německých symfonických orchestrech. Uvedená fakta jsou objasněna historickými souvislostmi a těžištěm na vývoji po roce 1989, kdy došlo následkem společenského převratu ke sjednocení tehdejší Německé spolkové republiky s Německou demokratickou republikou a vzniku Spolkové republiky Německo. Zvláštní pozornost je věnována následným strukturálním změnám hudebních těles a jejich členění do tarifních tříd. Druhá část práce popisuje organizaci, strukturu a fungování veřejně financovaného regionálního orchestru Filharmonie Jena. Poukázáno je především na specifika spojená s právní formou tohoto tělesa a existencí individuální tarifní smlouvy mezi jeho zřizovatelem a orchestrem. Pomocí nástrojů marketingového mixu je popsán provoz celého orchestru a díky řadě statistických údajů ze zmíněného časového úseku, neschází ani zpětné ohlédnutí za posledními roky. Práci doplňují grafické diagramy, tabulky, fotografie a kopie interních neveřejných dokumentů, které se podařilo od vedení Filharmonie Jena pro tyto účely získat. Magisterská práce "Filharmonie Jena" má ambici být jedním z prvních tištěných dokumentů, umožnujících českému čtenáři nahlédnout do této oblasti německé hudební kultury, která ve zdejším povědomí často začíná a končí v Berlíně případně v Lipsku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.