Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení kvality ve vybrané společnosti - hodnocení dodavatelů
MATIKO, Oleksandr
Diplomová práce je zaměřena na oblast hodnocení klíčových dodavatelů z pohledu kvality ve vybrané společnosti, která působí v kosmetickém průmyslu. Cílem práce je na základě krátkodobé stáže a teoretických znalostí navrhnout řešení zadaného projektového úkolu, který se týkal grafické vizualizace hodnocení výkonnosti klíčových dodavatelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce popisuje problematiku systému managementu kvality, jeho principů, konceptů a nástrojů. Dále je přiblížena podstata nákupního oddělení v organizaci a způsoby hodnocení výkonnosti dodavatelů. V praktické části je charakterizována vybraná společnost a jsou popsány procesy úseku řízení kvality včetně laboratorních testů. V rámci zadaného projektu je praktická část dále rozdělena do 6 dílčích úkolů. Hlavním úkolem bylo navrhnutí platformy pro jednoduché a účelné hodnocení výkonnosti klíčových dodavatelů z pohledu kvality. Pro tento úkol byla sestavena grafická karta výkonnosti dodavatele. Ostatní dílčí úkoly se týkaly sestavení seznamu strategických dodavatelů, návrhu kategorizace dodavatelů, a pro potřeby organizace byl dodatečně sestaven postup pro komunikaci s dodavateli v případě, že nebudou splněny požadavky na kvalitu.
Fairtradové kakaové boby, kakao a čokoláda na českém trhu
MATIKO, Oleksandr
Cílem bakalářské práce je zmapování situace na českém trhu s fairtradovými výrobky z kakaa a čokolády, a přiblížit, jak funguje fair trade pro pěstitele a obchodníky. V rámci konceptu fair trade je popsán certifikační systém Fairtrade, jenž uděluje ochrannou známku Fairtrade?. V návaznosti na certifikační proces jsou vymezeny příslušné produkční standardy pro pěstitele a obchodníky s kakaovými boby. Práce se také zabývá dodavatelskými a zpracovatelskými aktivitami na území České republiky. Na základní charakteristiku navazují analytická šetření, zaměřená na nabídku konkrétních produktů v maloobchodních jednotkách, a spotřebitelské chování při nákupu fairtradových výrobků z kakaa a čokolády.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.