Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání dospělých v oblasti cizích jazyků v Českých Budějovicích
MALKUSOVÁ, Lucie
Diplomová práce s názvem " Vzdělávání dospělých v oblasti cizích jazyků v Českých Budějovicích" se zabývá především charakteristikou jazykového vzdělávání dospělých, motivací a bariérami limitující toto vzdělávání. V práci jsou rovněž popsána specifika vzdělávání dospělých, jejich možnosti, smyl a cíle s důrazem na jazykové vzdělávání. V neposlední řadě práce poukazuje na dokumenty týkající se vzdělávání dospělých v oblasti cizích jazyků. Část práce je věnována cizímu jazyku, jeho vlivu na kulturu, prohlubování a zlepšování mezinárodních vztahů. V praktické části je prezentován kvantitativní výzkum, který pomocí dotazníkové metody zkoumal nejčastěji studované jazyky, motivaci a bariéry v jazykovém vzdělávání dospělých.
ROZVOJ PROSOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ DÍTĚTE S VYUŽITÍM VÝTVARNÝCH TECHNIK V RÁMCI PEDAGOGIKY VOLNÉHO ČASU
MALKUSOVÁ, Lucie
Hlavním tématem této bakalářské práce je popis rozvoje prosociálních dovedností u dětí pomocí výtvarných technik. Tato práce se rozděluje na teoretickou a praktickou část - projekt realizovaný s dětmi ve školní družině. V teoretické části jsou popsány základní pojmy prosociálních dovedností, jako jsou například komunikace, tvořivost, empatie a schopnost naslouchat. Dále jsou zde charakterizovány výtvarné techniky ? kresba, malba, grafika, prostorová tvorba, koláž, muchláž, asambláž a dekoláž. Je zde objasněn vztah a prostředky výtvarné výchovy pomáhající utvářet lidskou osobnost. Cílem projektu nazvaného ,,Kouzla ročních období? bylo probudit v dětech fantazii, tvořivost a nápaditost. Děti si měly osvojit schopnost spolupráce, komunikace a měly si vytvořit kladný vztah, respekt a úctu nejen k sobě samému a svým výrobkům, ale také k ostatním členům skupiny. Realizace projektu měla napomoci ke kreativnímu a zábavně strávenému volnému času ve školní družině.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.