Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozdíly ve vzdělávání tříletých a šestiletých dětí
MACHOVÁ-ŽIŽKOVÁ, Štěpánka
Předmětem této práce je připomenout rozdíly mezi vzděláváním tříletých a šestiletých dětí. V teoretické části popisuji jednotlivé oblasti týkající se předškolního vzdělávání: specifika obou věkových kategorií, cíle, metody, zásady, komunikaci s dětmi a obsah vzdělávání . V praktické části přináším k porovnání 2 tématické bloky, které jsou shodné tématem, ale rozdílné svojí náročností. Výsledky pozorování v třídách různého typu ukáží, jak se daří přizpůsobovat vzdělávání potřebám a možnostem dětí, jaká rizika vyvstávají při předškolním vzdělávání. Na základě těchto pozorování poukáži na vzdělávací strategie vhodné u určité věkové kategorie. Práci doplňuje videozáznam vzdělávací činnosti s tříletými dětmi a s šestiletými dětmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.