Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový informační systém a výzkum u vybraného podniku
MAŠKOVÁ, Irena
Tématem bakalářské práce je: Marketingový informační systém (MIS) a výzkum u vybraného podniku. Bakalářskou práci jsem zpracovávala v Lázních Aurora, s.r.o. v Třeboni. Cílem této práce je charakterizovat současný MIS Lázní Aurora, provést marketingový výzkum dle pokynů firmy a na základě získaných informací vyhodnotit stávající situaci, navrhnout řešení. Po provedení analýzy stávajícího MIS Lázní Aurora, jsem došla k závěru, že v současné době mají Lázně Aurora interní informační systém na vysoké úrovni. Firma má také kvalitní zpravodajský informační systém, avšak jsou tam určité rezervy. V marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora spatřuji nedostatky, neboť se firma svými výzkumy orientuje pouze na svou stávající či minulou klientelu. Z čehož plyne, že Aurora zatím vykonává pouze část kompletního marketingového výzkumného systému a jedná se tedy spíše o podporu prodeje či snahu o udržení zákazníka. V Lázních Aurora prozatím chybí marketingový systém na podporu rozhodování. Příčinu nedostatku MIS spatřuji v tom, že Aurora vzhledem k převyšující poptávce nad nabídkou nemá v současné době potřebu prohlubovat a používat kompletní MIS. Marketingový výzkum jsem prováděla podle pokynů vedení Lázní Aurora. Výzkum se týkal zjištění a porovnání cen vybraných relaxačních pobytů u konkurenčních subjektů. Výsledkem výzkumu je, že si Aurora v rámci zkoumaných produktů zvolených konkurentů udržovala pro rok 2006 střední cenovou hladinu. Myslím si, že by Lázně Aurora mohly ceny pobytů zvýšit, avšak jen za předpokladu, že by dokázaly vhodně využít svých příležitostí a zároveň nepodceňovat hrozby trhu lázeňství. K minimalizaci hrozeb by bylo dobré provádět mnohé další marketingové výzkumy zaměřené především na potřeby a přání nejen stávajících, ale i potencionálních hostů. Domnívám se, že v budoucnu bude pro Auroru sběr informací, získaných kvalitním marketingovým výzkumem a správně fungujícím MIS, nezbytný k udržení si své konkurenceschopnosti na trhu lázeňství.
Návrh marketingového informačního systému v daném podniku
MAŠKOVÁ, Irena
Tématem diplomové práce je: Návrh marketingového informačního systému (MIS) v daném podniku. Diplomovou práci jsem zpracovávala v Lázních Aurora, s.r.o. v Třeboni. Cílem této práce je analyzovat současný MIS Lázní Aurora v porovnání se situací charakterizovanou v bakalářské práci a následně provést marketingový výzkum. Na základě zpracované analýzy tohoto systému, se mi nepodařilo potvrdit ani vyvrátit hypotézu, že Lázně Lavana by byly pro Lázně Aurora silným konkurentem, neboť by cílily na stejné klienty. Důvodem toho je současné pozastavení realizace tohoto projektu. Ovšem podařilo se mi vyvrátit hypotézu o tom, že MIS Lázní Aurora poskytuje dostatečné množství informací. Došla jsem k závěru, že v současné době mají Lázně Aurora interní informační systém na vysoké úrovni. Firma má také kvalitní zpravodajský informační systém. V marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora spatřuji nedostatky, neboť se firma svými výzkumy orientuje pouze na svou stávající či minulou klientelu. Z čehož plyne, že Aurora zatím vykonává pouze část kompletního marketingového výzkumného systému a jedná se tedy spíše o podporu prodeje či snahu o udržení zákazníka. V Lázních Aurora prozatím chybí marketingový systém na podporu rozhodování. Příčinu nedostatku MIS spatřuji v tom, že Aurora vzhledem k převyšující poptávce nad nabídkou nemá v současné době potřebu prohlubovat a používat kompletní MIS. Prováděla jsem dva marketingové výzkumy. V prvním dotazníkovém šetření jsem použila současný dotazník Lázní Aurora a aplikovala jej dle pokynů vedení Aurory pouze na současnou klientelu. Na základě nedostatků shledaných v marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora, jsem v rámci hlavního cíle diplomové práce, navrhla možnou variantu marketingově správnějšího dotazníkového šetření. Kompletně jsem zpracovala nový marketingový výzkum na základě mnou vytvořeného dotazníku a aplikovala ho náhodně vybraný vzorek respondentů z řad široké veřejnosti. Výsledky vzešlé z prvního i druhého dotazníkového šetření byly pro Lázně Aurora pozitivní, ale i přesto by bylo dobré provádět mnohé další marketingové výzkumy zaměřené především na potřeby a přání nejen stávajících, ale i potencionálních hostů. Domnívám se, že v budoucnu bude pro Auroru sběr informací, získaných kvalitním marketingovým výzkumem a správně fungujícím MIS, nezbytný k udržení si své konkurenceschopnosti na trhu lázeňství.

Viz též: podobná jména autorů
2 MAŠKOVÁ, Iva
4 MAŠKOVÁ, Ivana
2 MAŠKOVÁ, Iveta
4 Mašková, Ivana
2 MÁŠKOVÁ, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.