Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Měřičková, Lucie ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení reálného podnikatelského plánu pro nově vznikající společnost poskytující služby. Specifikuje všechna důležitá kritéria, jež musíme brát v úvahu při zakládání nového podniku. Výsledný podnikatelský plán vychází z analýzy trhu a konkurence, potenciálních zákazníků a také marketingového průzkumu. Nezbytnou součástí je finanční plán podávající důležité informace o finančním vývoji společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Měřičková, Lucie ; Šrom, Daniel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je zhodnocení finanční situace společnosti EURODANĚ, spol. s r. o. v letech 2004 – 2009 prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy. Pomocí elementárních metod finanční analýzy je posouzena současná ekonomická situace společnosti. Dále práce obsahuje návrhy a doporučení, která mají vést k eliminaci případných nedostatků a k zajištění další prosperity společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Měřičková, Lucie ; Šrom, Daniel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je zhodnocení finanční situace společnosti EURODANĚ, spol. s r. o. v letech 2004 – 2009 prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy. Pomocí elementárních metod finanční analýzy je posouzena současná ekonomická situace společnosti. Dále práce obsahuje návrhy a doporučení, která mají vést k eliminaci případných nedostatků a k zajištění další prosperity společnosti.
Podnikatelský záměr
Měřičková, Lucie ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení reálného podnikatelského plánu pro nově vznikající společnost poskytující služby. Specifikuje všechna důležitá kritéria, jež musíme brát v úvahu při zakládání nového podniku. Výsledný podnikatelský plán vychází z analýzy trhu a konkurence, potenciálních zákazníků a také marketingového průzkumu. Nezbytnou součástí je finanční plán podávající důležité informace o finančním vývoji společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.