Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizace hmatových a zvukových vjemů
Lukš, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace vizualizace hmatových a zvukových vjemů běžících v reálném čase. Vjemy mají sloužit pro orientaci hráče v jednoduché 2D hře místo zraku. Vjemy jsou vizualizovány pomocí shaderů na GPU. Zvukové vjemy jsou implementací simulace vlnění výpočetně nenáročnou explicitní metodou. Hmatový vjem je tvořen pomocí pohyblivých čar. K vykreslování je použita knihovna OpenGL. V práci jsem vytvořil funkční herní prototyp obsahující dvojici vjemů.
Vizualizace hmatových a zvukových vjemů
Lukš, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace vizualizace hmatových a zvukových vjemů běžících v reálném čase. Vjemy mají sloužit pro orientaci hráče v jednoduché 2D hře místo zraku. Vjemy jsou vizualizovány pomocí shaderů na GPU. Zvukové vjemy jsou implementací simulace vlnění výpočetně nenáročnou explicitní metodou. Hmatový vjem je tvořen pomocí pohyblivých čar. K vykreslování je použita knihovna OpenGL. V práci jsem vytvořil funkční herní prototyp obsahující dvojici vjemů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.