Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb
Lojková, Nikola
Lojková, N. Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomické přínosy z marketingových strategií pohostinského podniku. V řešení byla použita SWOT analýza, analýza konkurence, podniku a dotazníkové šetření zaměřené na hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě získaných informací byla navržena marketingová zlepšení ke zvýšení poptávky a růstu tržeb. Byl vytvořen návrh zlepšení v řízení podniku k dosažení kladného ekonomického výsledku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.