Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Liszka, Tomáš
Liszka, T. Návrh marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova uni-verzita v Brně, 2019. Bakalářská́ práce se zabývá začínající firmou v odvětví svatební kinematografie. Pro tuto firmu je navržena marketingová strategie. Návrhu předchází situační analýza a práce s primárními daty. Na základě těchto analýz je navržena marke-tingová strategie pro každou proměnnou marketingového mixu. Celá práce je roz-dělena na dvě části, literární rešerši a vlastní část práce. V literární rešerši jsou odborně vysvětleny pojmy a nástroje, které jsou následně využity ve vlastní části pro samotný návrh marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.