Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Omnika, s.r.o.
Lichtenberková, Iva
Marketingová strategie společnosti Omnika, s.r.o.. Bakalářská práce. Brno: Provozně ekonomická fakulta Mendelovy univerzity v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Omnika, s. r. o., která je výrobcem interiérové stínící techniky. Práce analyzuje současný stav marketingového mixu společnosti a marketingovou situační analýzu, rozebírá vybrané konkurenty v odvětví a nabízí přehledné srovnání produktu společnosti v rámci ceny a kvality vůči produktům konkurence. Obsahuje také souhrn výsledků spotřebitelského chování při nákupu interiérové stínící techniky, vyplývající z provedeného dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navrženy cílové segmenty a doporučen komunikační mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.