Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování objektu ve videosekvencích
Libiš, Zdeněk ; Zukal, Martin (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá sledováním objektu ve video sekvenci. Zaměřuje se na studium pohybu jednoho objektu uvnitř jinak statické scény. Pohyb je určen směrem a rychlostí. Pro jejich určení jsou v rámci práce vytvořeny 3 operátory do prostředí RapidMiner. Operátor AccumulativeDifferenceImage zachycuje trajektorii pohybu scénou pomocí techniky kumulovaného rozdílového snímku. Operátor OpticalFlow je navržen pro popis typu pohybu a nalezení míry změny polohy. Pro určení rychlosti slouží operátor SpeedMeasuring, který na základě vstupních binárních masek vypočítá rychlost objektu v m/s. V teoretické části práce jsou popsány typy segmentačních technik, základní druhy vyhledávacích algoritmů, vlastnosti video sekvencí a problematika záznamu pohybu scény. V praktické části jsou vysvětleny implementace jednotlivých operátorů, popsány testovací video sekvence a zobrazeny výsledky jejich testů pro jednotlivé operátory.
Vývoj aplikace pro modelování fyzikálních jevů pro oblast mechaniky
Libiš, Zdeněk ; Káňa, Ladislav (oponent) ; Holcman, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem celého projektu je vytvoření komplexního výukového prostředí pro výuku počítačových cvičení předmětu fyzika na FEKT VUT v Brně. Tato práce se věnuje vytvoření simulačního prostředí pro 5 jevů: volný pád, svislý vrh vzhůru, vodorovný vrh, šikmý vrh, harmonický pohyb. Tyto simulace byly vytvořeny v programovacím prostředí Builder 6 v jazyce C++. Grafický formát programu je jednotný. Simulační prostředí umožňuje pro každý jev zadání základních vstupních veličin, pro které jsou poté vykresleny grafické závislosti veličin charakterizujících daný jev. V práci jsou pro jednotlivé simulace popsány vstupní veličiny i zobrazované grafické závislosti. K těmto jevům je popsána také fyzikální teorie. Dále bylo vytvořeno rozhraní pro výběr jevu a spouštění příslušných programů. Do tohoto rozhraní je možné doplňovat další jevy pomocí editačního souboru. V práci je také rozebrána úloha fyziky v dnešním světě a smysl modelování fyzikálních jevů.
Vývoj aplikace pro modelování fyzikálních jevů pro oblast mechaniky
Libiš, Zdeněk ; Káňa, Ladislav (oponent) ; Holcman, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem celého projektu je vytvoření komplexního výukového prostředí pro výuku počítačových cvičení předmětu fyzika na FEKT VUT v Brně. Tato práce se věnuje vytvoření simulačního prostředí pro 5 jevů: volný pád, svislý vrh vzhůru, vodorovný vrh, šikmý vrh, harmonický pohyb. Tyto simulace byly vytvořeny v programovacím prostředí Builder 6 v jazyce C++. Grafický formát programu je jednotný. Simulační prostředí umožňuje pro každý jev zadání základních vstupních veličin, pro které jsou poté vykresleny grafické závislosti veličin charakterizujících daný jev. V práci jsou pro jednotlivé simulace popsány vstupní veličiny i zobrazované grafické závislosti. K těmto jevům je popsána také fyzikální teorie. Dále bylo vytvořeno rozhraní pro výběr jevu a spouštění příslušných programů. Do tohoto rozhraní je možné doplňovat další jevy pomocí editačního souboru. V práci je také rozebrána úloha fyziky v dnešním světě a smysl modelování fyzikálních jevů.
Sledování objektu ve videosekvencích
Libiš, Zdeněk ; Zukal, Martin (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá sledováním objektu ve video sekvenci. Zaměřuje se na studium pohybu jednoho objektu uvnitř jinak statické scény. Pohyb je určen směrem a rychlostí. Pro jejich určení jsou v rámci práce vytvořeny 3 operátory do prostředí RapidMiner. Operátor AccumulativeDifferenceImage zachycuje trajektorii pohybu scénou pomocí techniky kumulovaného rozdílového snímku. Operátor OpticalFlow je navržen pro popis typu pohybu a nalezení míry změny polohy. Pro určení rychlosti slouží operátor SpeedMeasuring, který na základě vstupních binárních masek vypočítá rychlost objektu v m/s. V teoretické části práce jsou popsány typy segmentačních technik, základní druhy vyhledávacích algoritmů, vlastnosti video sekvencí a problematika záznamu pohybu scény. V praktické části jsou vysvětleny implementace jednotlivých operátorů, popsány testovací video sekvence a zobrazeny výsledky jejich testů pro jednotlivé operátory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.