Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístavní terminál Brno
Liška, Zdeněk ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem zadání tohoto projektu bylo vytvořit objekt sloužící pro rekreačně sportovní účely na Brněnské přehradě. Navrhovaná budova obsahuje následující části: zázemí pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna, přístaviště, informační centrum s prodejem lístků, restauraci a provoz rychlého občerstvení a hygienické zařízení pro návštěvníky. Stavební parcela je vymezena stávajícím parkovištěm, přístupovou komunikací k parkovišti, prodejnou lodních lístků a stávající budovou jachtařského klubu. Organický tvar budovy komponuje s okolním terénem parcely. Budova je z východní strany zcela zasazena do mírně svažitého terénu. Zalomené plochy prosklených fasád na jihozápadní straně reagují na výběžkovitý tvar parcely vůči přehradnímu jezeru. Jednotlivé prvky abstrahují prvky výletní lodi. Objekt je podélného charakteru. Zešikmené dřevěné plochy symbolizují nástupní molo lodi,tedy na střechu. Po té se mohou lidé volně procházet, či kochat se pohledem na přehradu a její okolí. Na nástupní šikmině ze severní strany je velký průhled do venkovního posezení restaurace. V zimě tyto plochy mohou sloužit dětem jako bobová dráha. Na pochozí střechu navazuje chodník z ulice Přístavní. Jednotlivé vstupy do budovy jsou situovány na západ. Zásobování restaurace bude zajištěno dodávkou přijíždějící po komunikaci ul. Přístavní. Budova je členěna na 2 funkční celky – restaurace a přístavní terminál. Vnitřní prostor vychází z koncepce Planu Libre. Odbytový prostor restaurace plynule přechází do čekárny cestujících. Uprostřed tohoto otevřeného prostoru je umístěno schodiště, které spojuje první nadzemní podlaží s druhým nadzemním podlažím a zároveň je zde schodiště, které vede do suterénu. Imobilní či méně zdatní lidé se do jednotlivých podlaží dostanou výtahem,které je rovněž umístěno v tomto centrálním prostoru. Z druhého nadzemního podlaží je možnost jít na pochozí střechu.
Porovnání produkce biomasy a sušiny čiroku cukrového a zrnového
LIŠKA, Zdeněk
Diplomová práce je zaměřena na porovnání produkce biomasy a sušiny čiroku zrno-vého a cukrového. K hodnocení byli vybrány čtyři hybridy čiroku cukrového a jeden hybrid čiroku zrnového. Pro porovnání byl založen maloparcelkový pokus s roztečí řádků 0,75 metru. Pokus probíhal ve dvou letech. Dvouleté sledování ukázalo na rozdíly ve výnosu biomasy i sušiny u jednotlivých hybridů. Z dvouletých výsledků vyplívá vysoký potenciál tvorby biomasy a sušiny při příznivém průběhu počasí a jeho schopnost tvorby výnosu i v suchých a teplých podmínkách u cukrových hybri-dů. Zrnový hybrid dával v obou sledovaných letech malý výnos biomasy i sušiny
Přístavní terminál Brno
Liška, Zdeněk ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem zadání tohoto projektu bylo vytvořit objekt sloužící pro rekreačně sportovní účely na Brněnské přehradě. Navrhovaná budova obsahuje následující části: zázemí pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna, přístaviště, informační centrum s prodejem lístků, restauraci a provoz rychlého občerstvení a hygienické zařízení pro návštěvníky. Stavební parcela je vymezena stávajícím parkovištěm, přístupovou komunikací k parkovišti, prodejnou lodních lístků a stávající budovou jachtařského klubu. Organický tvar budovy komponuje s okolním terénem parcely. Budova je z východní strany zcela zasazena do mírně svažitého terénu. Zalomené plochy prosklených fasád na jihozápadní straně reagují na výběžkovitý tvar parcely vůči přehradnímu jezeru. Jednotlivé prvky abstrahují prvky výletní lodi. Objekt je podélného charakteru. Zešikmené dřevěné plochy symbolizují nástupní molo lodi,tedy na střechu. Po té se mohou lidé volně procházet, či kochat se pohledem na přehradu a její okolí. Na nástupní šikmině ze severní strany je velký průhled do venkovního posezení restaurace. V zimě tyto plochy mohou sloužit dětem jako bobová dráha. Na pochozí střechu navazuje chodník z ulice Přístavní. Jednotlivé vstupy do budovy jsou situovány na západ. Zásobování restaurace bude zajištěno dodávkou přijíždějící po komunikaci ul. Přístavní. Budova je členěna na 2 funkční celky – restaurace a přístavní terminál. Vnitřní prostor vychází z koncepce Planu Libre. Odbytový prostor restaurace plynule přechází do čekárny cestujících. Uprostřed tohoto otevřeného prostoru je umístěno schodiště, které spojuje první nadzemní podlaží s druhým nadzemním podlažím a zároveň je zde schodiště, které vede do suterénu. Imobilní či méně zdatní lidé se do jednotlivých podlaží dostanou výtahem,které je rovněž umístěno v tomto centrálním prostoru. Z druhého nadzemního podlaží je možnost jít na pochozí střechu.
Vyhodnocení výskytu mastitid ve vybraném chovu mléčného skotu
LIŠKA, Zdeněk
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením onemocnění mléčného skotu zvané mastitidy. Jedná se o zánětlivé onemocnění mléčné žlázy, které patří mezi nejčastější a ekonomicky nejzávažnější onemocnění skotu. Toto onemocnění negativně ovlivňujě celá škála činitelů. Jedním ze snadno zjistitelných ukazatelů zdravotního stavu mléčné žlázy je počet somatických buněk v mléce.
Technologie ustájení a její vliv na welfare ovcí plemene Valaška.
LIŠKA, Zdeněk
Cílem práce bylo vyhodnocení dané technologie ustájení ovcí na jejich welfare. Pro vyhodnocení dané technologie byly prováděny kontrolní sledování chovu a pouţity místní zootechnické a veterinární podklady. Dalším zdrojem informací byly záznamy chovatele. V chovu se uplatňuje celoroční odchov na pastvě s volným přístupem do stáje. Na základě sledování a vyhodnocení získaných dat bylo zjištěno, ţe daná technologie je optimální z hlediska welfare a zdravotního stavu zvířat. Dále bylo zjištěno, ţe daná technologie ustájení je příznivá i z hlediska provozních nákladů a potřeby práce.

Viz též: podobná jména autorů
5 LIŠKA, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.