Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modernizace ve výuce čtení a psaní na 1. stupni základní školy
Vlašínová, Irena ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Lencová, Radana (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi oblastmi modernizace čtení a psaní, které jsem si zvolila, protože je považuji za nejaktuálnější. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá základními pojmy k dané problematice a dále se věnuje obecně teorii počáteční gramotnosti čtení a psaní. Velký důraz v práci je dán na oblasti zkoumání, a to na psací písmo Comenia Script, hodnocení čtení a psaní na 1. stupni ZŠ a na projekty, které jsou spíše tematicky propojené s učivem zaměřeným především na čtení a psaní. Praktická část je vytvořena z kvantitativního výzkumu a jeho hlavním cílem je zjistit, jak se uplatňují dané oblasti v procesu učení. Tedy praktická část bude ze tří oblastí modernizace, které považuji z mého pohledu za nejvíce rozšířené. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí dotazníků a pozorováním. V podstatě jde o sondu, jak se uplatňuje Comenia Script u dětí na 1. stupni ZŠ a jaká je informovanost veřejnosti. V této části jsou i prezentovány výsledky a celkové vyhodnocení dané problematiky. Klíčová slova: prvopočáteční čtení a psaní, hodnocení a diagnostika čtení a psaní, znaky písma a čtení, Comenia Script, projektová výuka, projektová metoda
Modernizace ve výuce čtení a psaní na 1. stupni základní školy
Vlašínová, Irena ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Lencová, Radana (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi oblastmi modernizace čtení a psaní, které jsem si zvolila, protože je považuji za nejaktuálnější. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá základními pojmy k dané problematice a dále se věnuje obecně teorii počáteční gramotnosti čtení a psaní. Velký důraz v práci je dán na oblasti zkoumání, a to na psací písmo Comenia Script, hodnocení čtení a psaní na 1. stupni ZŠ a na projekty, které jsou spíše tematicky propojené s učivem zaměřeným především na čtení a psaní. Praktická část je vytvořena z kvantitativního výzkumu a jeho hlavním cílem je zjistit, jak se uplatňují dané oblasti v procesu učení. Tedy praktická část bude ze tří oblastí modernizace, které považuji z mého pohledu za nejvíce rozšířené. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí dotazníků a pozorováním. V podstatě jde o sondu, jak se uplatňuje Comenia Script u dětí na 1. stupni ZŠ a jaká je informovanost veřejnosti. V této části jsou i prezentovány výsledky a celkové vyhodnocení dané problematiky. Klíčová slova: prvopočáteční čtení a psaní, hodnocení a diagnostika čtení a psaní, znaky písma a čtení, Comenia Script, projektová výuka, projektová metoda

Viz též: podobná jména autorů
2 LENCOVÁ, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.